Nya

äntligen hyffsat återhämtad från min eländiga sjukdom som jag trodde skulle ha dödlig utgång.
Så, idag har jag och Lasse tagit igen en del av vad vi missat,
och ja, ni läste rätt, VI. är linn sjuk, är lasse sjuk.

Vi hälsade på My och hennes Castro, Lasses nya bästa vän.
mötet var till en början väldigt stelt och rangligt, men när lasse markerade vad som var sitt så mjuknade nästan alla.
vi besökte tvättstugan och lägenheten. allt gick som en dans. Castro lärde sig till och med att gå:)
Med en vibrator i handen och Lasse i den andra skildes vi åt.


Jag och Ägget åkte sedan ner till fröhandeln för att införskaffa oss några tuggben. alla blattar hatar när vi kommer, men han i fröhandeln gillar det.
idag bad jag honom hålla flabben, när han sa att Ägget hade fint halsband. han skrattade och trodde att det regnade.

Sist men inte bortglömt, jag och nina möttes upp i Bruces där vi tog vår sedvanliga runda med våra små djur.

dags för sängen.
skit ner dig!

Kommentarer
Postat av: mys

Hahahha jaja bara kissa på mig igen. Varmt och skönt :) Hälsa ägget

2008-08-24 @ 20:43:34
URL: http://rovlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0