släng moralkakan, snälla

jobbat, äntligen slutat...
tungt att vara tillbaka efter två veckors uppehåll.
det är konstigt det där,
så fort jag e där värker det i både armar och ben.
hypokondri?
det är INTE ok!

jag har nu bestämt mig för att inte ta något för givet,
inte heller tro på dig.
jag ska strunta i moral,
och leva fullt ut.
det enda som hindrar e generna.
men dom ska inte få hindra längre.
jag orkar inte blanda saft med en tandpetare,
inte heller äta soppa med gaffel.
jag vill bara andas,
andas den luft du aldrig kommer få.
jag vill ligga på gräset,
på en filt du aldrig kommer få röra.
Och jag ska sparka på dig tills du inte får luft,
sen ska jag förgöra dig,
tills du ber om min kärlek.
jag ska skratta dig i ansiktet,
och plåga dig,
så som du försökte plåga mig

Kommentarer
Postat av: mys

LINN!!!! Är du lite emo? ;)

2008-08-26 @ 14:24:57
URL: http://rovlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0