knulla mig då, asshole

En helvetes period har precis avslutats,
mitt paper e klart!
hurra för mig!

dessutom har jag nog världens bästa pojkvän.
har du någon som ställer upp på dig,
som finns där i alla väder?
det har jag.
och om jag är blåögd,
så får det vara så.
jag är lycklig och det är väl ändå det som räknas?

han kan vara lite knasig när han sover,
och snor mitt täcke så jag ligger och fryser.
men är det inte underbart att sedan bli kramad,
tills man inte fryser mer?
Det gör han,
min pojkvän.
han kramar mig alltid när jag fryser,
och annars också.

Sen har jag en helt fantastisk hund,
legolas.
han presterarbra på träningen,
och pussar på mig när jag är arg.

det är nog det bästa med livet....att leva det med underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0