mongot vägrar sätta på mig

igår snöade det här i skåne.
och snön ligger kvar även idag,
är inte det härligt?

Castro och Lasse lekte som barn i snön,
mest lasse.
castro blev påsprungen några gånger.
vad är det för vänskap,
egentligen?
än en gång förmänskligar vi dom,
och kallar dom för syskon,
och leker att dom älskar varandra,
men skäller på dom när dom bögar sig.
klart dom älskar varandra!


igår kväll var lina och lisa här,
vi sjöng sånger från förr,
och åt massa godis.
fick sockerkickar och gick och la oss...

dessutom körde vi lite bil för att lämna ett par byxor till min man,
vi snittade hastigheten med 48km/h på 107an..bra jobbat!

nu är jag forbannad,
sovit dåligt,
har en karl som inte svarar,
och som sover längre än han borde.
men jag ska ut och gå med My och Castro,
så det blir bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0