sate, det är vad du är!

ju mer man öppnar sig,
desto hårdare måste man vara beredd att falla.
jag ska aldrig mer falla,
aldrig mer så hårt,
aldrig mer så intensivt blåögt.
Om du vill förgöra mig,
använda härskartekniker som kan vara svåra att utmärka,
så gör det.
men kom inte och bjud mig på kaffe sen,
och tro att löven faller även på våren.
för det gör dom inte.
löven faller när det är grått och trist,
när du ljuger.

tro inte att du kan lipa åt mig,
och knocka mig i skogen,
när bara vi ser.
jag kommer inte vara där då.
jag kommer stå på stan och sjunga sånger om sommaren,
och äta jordgubbar;
som smakar du.

gott folk,
jag är sjuk.
jag har drabbats av sjukdomen rädsla,
och kommer inte besegra den förrän du köper dig ett knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0