går omkring med vita käppar!

förbannad, pissd off.
du beter dig som att jag inte kunde någonting,
som att vattnet han går i är kvicksand.
tror du jag är helt nollställd?
jag vet vad som är bäst för honom,
och jag står för vad jag säger.
du kan dra åt helvete,
och jag vill lämna din klinik.
fattar du?

idag har allt kommit över mig,
orden som igår lät som sång,
har blivit svordommar,
och hatiska ord.
du tar mig inte på allvar,
men det kanske bara är för jag leker med dig?
kanske blockerar du dig själv,
med mina ord.
nu ska jag dricka kaffe,
med lagom mycket socker i.
jag ska låtsas att du är skummet,
som jag så gärna vill äta upp.
men när du tittar på mig
ska jag bara spotta dig i ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0