6 månder, ett halvår

nu är det snart påsk,
och jag och min underbaraste har varit tillsammans ett halvår!
känns som tiden rusat iväg!

Sov utan honom inatt,
och jag kan säga att det inte krävs många timmar utan honom,
förrän jag längtar och saknar.

ett halvår,
vad har vi gjort under ett halvårs tid?
Vi har mest skrattat.. ja vi har skrattat nästan hela tiden.
ibland har vi bråkat,
men vi har löst det bra,
och lärt oss av situationen.
nu står vi varandra närmre än någonsin,
han är min andra hälft!

Det fina med ett förhållande är att man alltid räknar med varandra.
att man har skapat ett VI.
jag älskar min Otto!

nu ska jag ut i solen, gott folk!
Puss

Kommentarer
Postat av: Din Otto

Du gör mig så glad! du är den underbaraste i hela min värld! älskar dig!

2009-04-23 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0