sista dagen!

idag mina vänner gör jag sista skoldagen för denna termin, känns hur skönt som helst och till hösten väntar praktik på BUP. så intressant!
Jag hatar känslan att känna mig utanför...och det är just vad jag gör nu. kanske inte utanför egentligen, men opassande på nåt sätt... jag känner mig inte riktigt hemma i situationerna jag befinner mig i.
Igår beställde vi resa till spanien och solen förhoppningsvis. den 23e augusti bär det iväg. i år har vi även två underbara människor med, nämligen Karin och Jens. sjukt jävla kul!
mitt sommarjobb har startat och jag älskar det.. vist kan det bli lite påfrestande för psyket men det gäller att göra det bästa av situationen!
sista dagen i skolan var det.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0